مشاوره کسب و کار خوب

مشاوره کسب و کار خوب

اگر می خواهید یک کسب و کار آنلاین را شروع کنید به طور حتم نیاز به دریافت مشاوره کسب و کار خواهید داشت. سعی کنید شخصی را برای مشاوره انتخاب کنید که خود سر رشته ای در این زمینه را داشه باشد. در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی های یک کسب و کار خوب اشاره کرده ایم.

مشاوره کسب و کار خوب

در صورتی که شما نیز می خواهید یک کسب و کار آنلاین را شروع کنید و نمی دانید از کجا و چگونه یک کسب و کار خوب را شروع کنید به طور حتم نیاز به دریافت مشاوره کسب و کار خواهید داشت. استارت آپ های زیادی وجود دارند که با همین روش به سودهای کلان دست پیدا کرده اند. با ما همراه باشید تا شما را با برخی از مهمترین ویژگی های کسب و کار آنلاین بیشتر آشنا کنیم و همراه شما باشیم تا یک فروش آنلاین حرفه ای داشته باشید.

 

فروش آنلاین چطور باعث افزایش فروش می شود؟

در صورتی که شما هنوز به صورت سنتی کسب و کار خود را اداره می کنید و از مزایای فروش اینترنتی آگاهی ندارید بهتر است به شما بگویم از رقبای هم صنف خود خیلی عقب تر هستید. امروزه افراد تمایل زیادی به خرید و فروش آنلاین از خود نشان می دهند. مردم از ماندن در ترافیک های سرسام آور خسته شده اند و تمایلی به خریدهای حضوری از خود نشان نمی دهند. بنابراین به سمت فضای مجازی مانند سایت، اینستاگرام، تلگرام و … می روند. اگر شما بهترین و زیباترین مغازه در بهترین نقطه شهر را نیز داشته باشید زمانی که مشتریان شما در فضای مجازی به دنبال شما می گردند و نمی توانند شما را پیدا کنند بنابراین سودی برای شما نخواهد داشت.

مشاوره کسب و کار خوب چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه بتوانید یک مشاوره کسب و کار خوب داشته باشید باید کسب و کار خوب را تشخیص دهید نیاز است که حتما با ویژگی های کسب و کار آنلاین خوب آشنا شوید. شما می توانید طبق این لیست کسب و کار خود را مورد ارزیابی قرار دهید تا ببینید آیا استاندارد های یک کسب و کار خوب را رعایت می کنید یا خیر!

به روز باشید:

قبل از هر چیز به شما تذکر دهم که حتما باید به روز باشید و برای شبکه اجتماعی خود از جمله: سایت، اینستاگرام، تلگرام و… حتما باید برای سایت خود محتوا تولید کنید. تولید محتوای روزانه کمک زیادی به دیده شدن شما می کند.

 

محتوای چالشی ایجاد کنید:

سعی کنید با مخاطبی خود ارتباط برقرار کنید. مثلا نظرسنجی درست کنید و از آن ها بخواهید نظر خود را در مورد موضوع خاصی بیان کنند. یا از مخاطبین خود بخواهید برای شما کامنت بگذارند و نظر خود را در مورد محتوا یا محصول شما بیان کنند.

تخفیف را فراموش نکنید:

مشتریان عاشق تخفیف هستند. پس تخفیف های مناسبتی را فراموش نکنید. مناسبت هایی هم چون شب یلدا، عید نوروز، ولنتاین و … را فراموش نکنید.

به یاد داشته باشید در هنگام پیک فروش گزینه تخفیف و فروش ویژه پیشنهاد نمی شود. بهتر است در اینگونه موارد کمی محطانه تر برخورد کنید. زمانی که شما در اوج فروش خود هستید بنابراین وقتی برای تخفیف نخواهید داشت.

مطابق با سلیقه کاربر کار کنید:

اگر می بینید محتواهای ویدیویی شما طرفدار دارد بنابراین پایه کاری خود را بر روی ویدیو قرار دهید. اگر مخاطبین محتوای متنی می پسندند بنابراین شما هم متن بنویسید. سعی کنید در این زمینه انعطاف پذیر باشید.

 

Leave Your Comments