چند سایت برای تغییر صدا با هوش مصنوعی

چند سایت برای تغییر صدا با هوش مصنوعی
نرم‌افزار تغییر صدا، یک نوع برنامه هوش مصنوعی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا صدای خود را به صورت زنده تغییر داده یا صداهای پیش ضبط شده را ویرایش کنند. این نرم‌افزارها امکانات مختلفی را فراهم می‌کنند، از جمله تغییر زمینه یا سرعت صدا، تبدیل صدای کاربر به صدای شخصیت‌های مشهور، شخصیت‌های کارتونی، ربات، یا حتی تبدیل به صدای جنسیت‌ها و سن‌های مختلف.

این ابزارها به طور گسترده در صنایع و کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله صنعت بازی‌های ویدئویی (جایی که بازیکنان ممکن است هویت خود را مخفی کنند یا نقش شخصیت‌های مختلف را بازی کنند)، تولید چندرسانه‌ای، ارتباطات تلفنی، پادکست و بسیاری دیگر از زمینه‌هایی که تغییر صدا می‌تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد یا فرآیند خلاقانه‌سازی را پشتیبانی کند.

در بازار، تعداد زیادی نرم‌افزار تغییر صدا وجود دارد که هرکدام دارای مجموعه‌ای منحصربه‌فرد از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها هستند.

  1. Hitpaw Voice Changer این ابزار AI آسان برای استفاده، یکی از بهترین برنامه‌ها برای گیمرها، استریمرها، یوتیوبرها و جلسات است. گیمرها از آن لذت می‌برند زیرا این امکان را فراهم می‌کند که به راحتی مثل شخصیت مورد علاقه‌شان در بازی ویدئویی صدا کنند، کارآفرینان از آن لذت می‌برند زیرا می‌تواند آن‌ها را صدای معتبری نشان دهد.

خلاقیت خود را آزاد کنید، با امکانات بی‌پایان صداها را تغییر دهید. یک ربات، شیطان، سنجاب، زن، مرد، صدای روح، یا بازیگر انیمه باشید، HitPaw Voice Changer تعداد زیادی از اثرات تغییر صدا را برای برآورده کردن نیازهای شما ارائه می‌دهد و به شما گزینه‌های بیشتری برای بازی در نقش کاراکتری که می‌خواهید می‌دهد.

تغییر صدای خود را با افکت‌های مختلف در زمان واقعی یکپارچه سازی کامل با تمام بازی‌ها و برنامه‌های محبوب تغییر صدای ایده‌آل برای گیم‌پلی، ایجاد کننده محتوا، Vtuber یا استریمر زنده حذف نویز و صدای بازتاب هنگام تغییر صدا تغییر صدا به طور بی‌دردسر با کیفیت بالا

  1. Murf یکی از محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین تغییردهنده‌های صدای AI در بازار Murf است که به هر کسی امکان می‌دهد متن را به گفتار، وویس‌اورها و دیکتیشن تبدیل کند. این ابزار بخصوص برای توسعه‌دهندگان محصول، پادکست‌سازان، مدرسان و افرادی در دنیای کسب و کار مفید است.

Murf به سرعت صداهای طبیعی را با کمترین تلاش و زمان به کاربران می‌دهد. سپس می‌توان آن‌ها را در تقریبا هر بخشی استفاده کرد. با کتابخانه‌ای شامل بیش از 110 صدا در 15 زبان مختلف، Murf دارای کاربردهای گسترده‌ای است.

اینجا برخی از ویژگی‌های اصلی Murf هستند:

کتابخانه بزرگی از صداها و زبان‌ها استایل‌های ابراز احساسات بیانی تنظیم تون‌های صدا وریزان پشتیبانی ورودی صوتی و متنی

  1. Synthesys سینتز یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین تغییردهنده‌های صدا و ژنراتورهای AI است که به هر کسی امکان می‌دهد تا به سادگی یک وویس‌اور یا ویدئو AI حرفه‌ای را در چند کلیک تولید کند.

این پلتفرم در جلوگیری از تولید الگوریتم‌های متن به وویس‌اور و ویدئوها برای استفاده تجاری در جبهه‌ای است. تصور کنید که با کمک صدای طبیعی انسانی، توانایی بهبود ویدئوهای توضیحی وبسایت خود یا آموزش محصولات را در عرض چند دقیقه با استفاده از سینتز تکنولوژی متن به وویس‌اور (TTS) و متن به ویدئو (TTV) به شما می‌دهد.

تعداد زیادی ویژگی ارائه شده است از جمله:

انتخاب از یک کتابخانه بزرگ از صداهای حرفه‌ای: 34 زنانه، 35 مردانه ایجاد و فروش وویس‌اورهای نامحدود برای هر هدف صداهای بسیار زنده واقعی نظیر پلتفرم‌های رقیب انتخاب تاکید بر کلمات خاص برای بیان زمینه‌های مختلف از شادی، هیجان، افسردگی و غیره افزودن توقفات وقتی که کاربر می‌خواهد به وویس‌اورها حس انسانی بیشتری بدهد. حالت پیش‌نمایش برای سریع دیدن نتایج و اعمال تغییرات بدون از دست دادن زمان رندرینگ. استفاده برای ویدئوهای فروش، نامه‌ها، انیمیشن‌ها، توضیح‌گرها، رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات تلویزیونی، پادکست‌ها و بیشتر.

  1. Kits کیت‌ها خود را به عنوان کیت ابزار صدای AI می‌نامد تا صدای خود را تقویت کند. با یک کلیک، صدای AI خود را ایجاد کنید یا با استفاده از کتابخانه‌ای به روز شده از صداهای مجاز هنرمندان از رویت زیر به روش رسمی تغییر دهید.

برخلاف پلتفرم‌های رقیب، این اولین پلتفرم صدای AI است که به طور مستقیم با هنرمندان برای انتشار رسمی مدل‌های صدایشان به صورت رسمی همکاری می‌کند. این برای کاربردهای تجاری عالی است.

یک گزینه دیگر این است که از کتابخانه‌ای از صداهای عمومی و رایگان حق تکثیر استفاده کنید، تا صدای خود را به یک پالت بی‌پایان از استایل‌های صوتی بیانگر گسترش دهید. ابزار آموزش تولید AI را آسان می‌کند، فقط صدای خود را بارگیری کنید و تغییر صدای خود را بشنوید.

۵. Voice Over by Speechify
Speechify قادر به تبدیل هر نوع متن به گفتار طبیعی است. این پلتفرم می‌تواند از فایل‌های PDF، ایمیل‌ها، اسناد یا مقالات استفاده کرده و آن‌ها را به صوتی تبدیل کند تا بتوان آن را گوش داد به جای خواندن. این ابزار همچنین به شما امکان می‌دهد سرعت خواندن را تنظیم کنید و دارای بیش از ۲۰۰ صدای طبیعی برای انتخاب است.

نرم‌افزار هوش مصنوعی دارد و می‌تواند بیش از ۱۵ زبان مختلف را هنگام پردازش متن شناسایی کند و همچنین متن چاپی اسکن شده را به صورت صوتی واضح تبدیل کند.

ویژگی‌های برجسته Speechify عبارتند از:

– بر پایه وب با افزونه‌های Chrome و Safari
– بیش از ۲۰۰ صدای طبیعی برای انتخاب
– بیش از ۲۰ زبان و لهجه
– کنترل‌های دقیق برای تغییرات در فرکانس صدا، تن و سرعت
– حق استفاده تجاری
– موسیقی‌های سفارشی
– کد تخفیف ۳۰٪: SPEECHIFYPARTNER30

۶. Altered
Altered Studio یک ویرایشگر صوتی نسل بعدی است که فناوری‌های چندگانه هوش مصنوعی صدا را در یک برنامه کاربردی کاربرپسند یکپارچه کرده است. این برنامه به صورت آنلاین و همچنین به صورت محلی بر روی ویندوز و مک با استفاده از منابع محاسباتی محلی اجرا می‌شود.

ابزارهای هوش مصنوعی صدا می‌توانند به شما در جریان کار دوبلاژ کمک کنند. تحریک کردن، گفتار مصنوعی، تبدیل متن به گفتار و ترجمه.

Altered Studio فناوری منحصر به فردی ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد صدای خود را به صدای سفارشی تغییر دهید. همچنین می‌توانید متن را تبدیل کرده، گفتار مصنوعی را اضافه کرده و فایل‌های صوتی را ترجمه کنید.

ویژگی‌های اصلی شامل:

– ایجاد یک صدای خاص؛ می‌تواند صدای یک بازیگر معروف، یک صداپیشه جذاب، یک دوست یا پدربزرگ باشد.
– استفاده از گفتار به شباهت زنده با بیش از ۷۰ زبان.
– از یادداشت‌های صوتی شخصی تا گفتگوهای طولانی در جلسات، ترجمه سریع و دقیق فقط یک کلیک دور است.
– ادغام Google Drive، کار آسان از هر مکان و به راحتی به اشتراک گذاری فایل‌ها.
– ویرایشگر صدا می‌تواند مستقیماً از مرورگر از طریق میکروفون یا هر دستگاه ضبط دیگری ضبط کند.
– واردات و صادرات فایل‌های شما در بسیاری از فرمت‌های مختلف، بدون از دست دادن کیفیت و به صورت raw.
– نمایشگر طیف و طیف‌سنجی به یک کلیک فاصله، برای تجزیه و تحلیل دقیق فرکانس.

۷. Lovo.ai
Lovo.ai یک ژنراتور صدایی مبتنی بر هوش مصنوعی و پلتفرم تبدیل متن به گفتار است که همچنین می‌تواند به عنو

ان یک تغییردهنده صدا استفاده شود. این یکی از قوی‌ترین و ساده‌ترین پلتفرم‌ها برای استفاده است که صداهایی تولید می‌کند که به صدای انسان واقعی شباهت دارند.

Lovo.ai مجموعه‌ای گسترده از صداها را ارائه داده است که خدماتی را برای چندین صنعت از جمله سرگرمی، بانکداری، آموزش، بازی‌ها، مستند، اخبار و غیره ارائه می‌دهد، با بهبود مداوم مدل‌های سنتز صدا. به علت این موضوع، Lovo.ai توجه زیادی از سازمان‌های محترم در سطح جهان را جلب کرده است و آن‌ها را به عنوان نوآوران در بخش سنتز صدا متمایز کرده است.

LOVO به تازگی Genny راه‌اندازی کرده است، یک ژنراتور صدای هوش مصنوعی نسل بعدی با قابلیت‌های تبدیل متن به گفتار و ویرایش ویدیویی. این می‌تواند صداهای شبیه به انسان با کیفیت و محتوای خیره کننده تولید کند و خالقان محتوا می‌توانند همزمان ویرایش ویدیوهای خود را انجام دهند.

Genny به شما امکان می‌دهد از بیش از ۵۰۰ صدای هوش مصنوعی در بیش از ۲۰ احساس و ۱۵۰+ زبان انتخاب کنید. این صداها صداهای حرفه‌ای هستند که شبیه به انسان و واقعی می‌آیند. شما می‌توانید از ویرایشگر تلفظ، تأکید، کنترل سرعت و فرکانس استفاده کنید تا گفتار خود را بهبود بخشید و آن را به دلخواه خود سفارشی کنید.

ویژگی‌ها:

– بزرگترین کتابخانه صداهای بیش از ۵۰۰ صدای هوش مصنوعی
– کنترل دقیق برای تولیدکنندگان حرفه‌ای با استفاده از ویرایشگر تلفظ، تأکید و کنترل فرکانس.
– قابلیت ویرایش ویدیو که به شما امکان می‌دهد همزمان ویرایش ویدیوها را انجام دهید در حالی که صداهای فیلمنامه را تولید می‌کنید.
– پایگاه داده منابع از مداخلات غیرکلامی، افکت‌های صوتی، موسیقی حق امتیاز رایگان، عکس‌های استوک و ویدیوها.

Leave Your Comments