راه های کسب درآمد از طریق اینستاگرام

راه های کسب درآمد از طریق اینستاگرام

در دسترس بودن، میزان سرگرمی بالا، امکان برقراری ارتباط جهانی و … از اندک مزایای شبکه های اجتماعی است. اینستاگرام در بین تمامی کانال های شبکه اجتماعی در حال حاضر دارای محبوبیت بیشتری است به طوری که میلیون ها کاربر فعال در آن حضور دارند. وجود کاربران بالا کسب درآمد از طریق اینستاگرام را بسیار آسان کرده است.

کسب درآمد از طریق اینستاگرام

شبکه های اجتماعی به بخش لاینفک زندگی همه ی انسان ها تبدیل شده است. در دسترس بودن، میزان سرگرمی بالا، امکان برقراری ارتباط جهانی و … از اندک مزایای شبکه های اجتماعی است. در حال حاضر اینستاگرام در بین تمامی کانال های شبکه های اجتماعی دارای محبوبیت بیشتری است به طوری که میلیون ها کاربر فعال در آن حضور دارند. وجود کاربران بالا کسب درآمد از طریق اینستاگرام را بسیار آسان کرده است. لازمه کسب درآمد از طریق اینستاگرام فقط داشتن یک گوشی است یعنی بدون نیاز به سرمایه اولیه می توان درآمد زیادی را کسب کرد. همه دیگر به این موضوع اذعان دارند که فرایند خرید برای قشر وسیعی از افراد جامعه از اینستاگرام آغاز می شود. همین امر موجب شده است بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد از طریق اینستاگرام باشند. به همین دلیل این بخش از آموزش اینستاگرام به راه و روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام اختصاص داده شده است.

انواع راه های کسب درآمد از طریق اینستاگرام

نیاز کاربران اینستاگرام بسیار متفاوت است پس هر فردی بر اساس میزان پتانسیل خود از طریق یکی از راه های زیر می تواند اقدام به کسب درآمد از طریق اینستاگرام کند:

  • یکی از راه های ساده و اولیه انتقال دادن کسب و کار به این فضا است. یعنی فروشنده ها برای افزایش فروش محصولات خود از این فضا استفاده کنند. بسیاری از افراد حتی می توانند کسب و کار خود را از این فضا آغاز کنند یعنی محصولات و خدمات خود را در اینستاگرام عرضه و از طریق آن کسب درآمد کنند.
  • یکی دیگر از روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام جذب فالوور و تبدیل شدن به اینفلوئنسر است. در این روش هر کس بر اساس قابلیت هایی که دارد می تواند نظر کاربران را جلب کند. با افزایش تعداد فالوور امکان انجام تبلیغات برای انواع کسب و کارها ایجاد می شود. این دسته از افراد در واقع کسب درآمدشان از طریق تبلیغات است و هر چه میزان فالورر بیشتر باشد این درآمد نیز بیشتر خواهد بود.
  • در بسیار از مواقع کالا و خدمات به طور مستقیم از طریق اینستاگرام ارائه نمی شود و صرفا از این فضا در جهت برندسازی استفاده می شود. با برند سازی می توان به نامی ماندگار در ذهن تمام کاربران تبدیل شد بنابراین این امر در طولانی مدت می تواند موجب رونق کسب و کار شود.

چگونه می توان در اینستاگرام به موفقیت رسید

همانطور که گفته شد کسب درآمد از طریق اینستاگرام بسیار ساده است به همین دلیل حضور در آن برای بسیاری از افراد وسوسه برانگیز است. برای موفقیت در اینستاگرام در نظر گرفتن موارد زیر می تواند کمک کننده باشد:

 

  • از بخش آموزش اینستاگرام نباید غافل شد. فعالان این حوزه باید با تمام قابلیت های این فضا آشنایی داشته باشند.
  • استفاده از هشتگ با کلمات کلیدی پرکاربرد می تواند میزان فالوورها را افزایش دهد.
  • لازم است برای پست به قدر کافی وقت گذاشته شود. تولید محتوا در پست های اینستاگرام بسیار مهم و اثرگذار است.
  • از قابلیت های استوری نباید غافل شد. کاربران دیدن استوری را به پست ترجیح می دهند.
  • استفاده از قابلیت لایو اینستاگرام سبب افزایش اعتماد کاربران می شود.
  • لازم است در جهت افزایش تعامل به دایرکت و کامنت های فالوور ها پاسخ داده شود.

 

Leave Your Comments